Monday, July 26, 2010

KaSuT TiNgGi...(MaMa YeN)



Al-kisah nyer....
Biler si umi bz kat dapur dier pun bz buat mcm2 keje....hahahaha. Tak sedar biler entah dier g ambik kasut mama yen (my sis)...tibe2 jer dgr bunyi "keletuk...keletak....keletuk" dan ini la aktiviti cik hana...


muler tu rase mcm nk marah gak...ye la takut la tergeliat kaki kang saper yg ssh msti la umi kan...!!! tp tgk cik hana steady jer jalan x der mcm nk jatuh pon... hahahaha...

ni baru umuq 1 thn lebih nnti dah besar mcm mana ler gamak nyer....rasenyer kene buat dier mcm kwn...baru lah dier selese nk share story mory dgn kiter ....

Sunday, July 25, 2010

Cik HaNa...

Salam...

Bajet macam ader org bace jer blog ni kan....kah..kah..kah..yg pasti i tau siaper yg slalu m'jengah blog ni...yang lain dan x bukan en suami (i tau u mmg peminat setia i)....klu x der org bace pun x per saje2 je nk isi mase lapang....

post kali ni nk citer pasal cik hana....hari sabtu g la midvalley terlalu la depan Toys r us dgn sepantas kilat cik hana berlari masuk....biler cik hana nampak jer benda ni terus x lepas....klu boleh x nk la beli mainan yg x tentu hala ni... hahaha tp klu dier dah ambik x leh nak lpas dah....anak...anak....



Mula2 abis satu rumah dier pusing ...x kisah lah cik hana janji awak bahgia....mase kecik2 dulu umi x merase pun main mende nih...ye la dulu2 mane la ader klu ader pun x mampu nk beli....akhs ;-p



Bawah tangg pun jadi....akhs.... (suker ati awak la cik hana)....

Tuesday, July 20, 2010

TiDaK SePeNdAPaT...

" lebih baik mencegah daripada mengubati"
kadang2 tak paham dgn lelaki ni...dan lelaki ssh memahami perempuan...
bagi perempuan call selalu mcm dier ambik berat pasal kite tp bg lelaki x call selalu x bererti dier luper kiter...so hari ni i nak senyap jer x nak call n x nak angkat fon...nak tengok mcm mn dier rase huhuhuhu..but i still luv u so much en suami...kadang2 risau gak ati ni diaorg g outstation selalu mana lah tau...kan?kan? tp think positive dier kuar keje...Insyallah segala nyer akn b'jalan dgn lancar...

Monday, July 19, 2010

MaLaS NyE...

Biler tinggal dgn cik hana je....mmg malas nk masak, jadi makan jer la aper yg ader...
Buat sup ayam jer untuk cik hana...en suami g outstation jer cik hana mesti berkepit jer...miss u so much en suami...

Jauh di mata ....


melalui perkara rutin apabila en hubby kene balik berkerja...mencari rezeki...kerja adalah pengorbanan manakala berjauhan adalah kerinduan...wlaupn skarang dh moden boleh 3g tapi tak samer dapat jumper depan mate...mesti cik hana akan rindu abah dier yang selalu melayan cik hana bermain...bukan hana jer umi pun rindu jugak...
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI