Monday, September 6, 2010

SuSaH NyE NaK MaKaN....!!!!!

Post kali ni nak cite pasal Cik Hana yang mmg susah nak makan....mcm2 dah ummi dier masak...mcm gaya keluar nak bg dier makan...siap ader bunyi-bunyian lagi....tu pun tak jalan...tp nasib baik dier nak minum susu.

Biase nye menu sarapan pg dier roti telor...tuuuu pun puas bsuap, kalu x lantai yg makan..






Tgk muke Cik Hana kalu nk makan....Tenyeh2 idung la...garu2 mate la...korek2 pusat dan mcm2 lagi....




Pegang sudu bukan main da tp roti tak luak2 gak...eish anak aku nie....makan nak depan tv jer, klu x bg dier tarik kerusi sendiri lps tu jerit selagi kiter x angkat la.....





Berjam2 nk tggu Cik Hana abis makan....semua akal dier x nak mkn x jalan ok, ummi dier ttp suap yer...tp yg pelik nyer nanny die kate kat umah dier senang lak nak makan...adakah ummi Cik Hana masak x sedap....huhuhuhuhu...




No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI