Saturday, October 9, 2010

CoNgRaTuLaTiOn....To ErIn....

Salam....


Enty kali khas untuk my younger sis...Erin....yg baru konvo Utm Skudai....



Ni lah Tuan Punya bandan, panggilan manja die kat rumah "dak tam @ budak itam" wakakakaka....x yah bg penjelasan anda smua tahu knpa kan????


Saya Syufinaz Suhaimin, kekanda mu sekeluarga dengan rendah diri memohon maaf kerana tidak dapat hadir untuk menyaksikan kejayaan mu....(ayat sedey kan..) nak buat mcm maner cuti ku x di luluskn...KEJAM kan? hahahaha. okey ler tu mak, abah, abang, auni n alya pegi....
Apa2 pun angah sangat bangga dgn awok tau....walaupun kiter selalu gaduh...yer la awok tu malas sangat saper yg tak marah....(ni dah lari tajuk ni).....kahkahkah....trus kan usaha n capai aper yg awok hajat kn.. (Dr. Syuzairin) insyallah....klu angah bangga mak n abah lagi bangga kan...
Nanti kita buat kenduri yek....bkn kenduri kawen tau tp kenduri doa selamat....klu knduri kawin kumpul duit sendiri.....ni nk selit gambar mak n abah kami....
SAYANG SANGAT KAMU BERDUA...
v
v
v

I tau u memang control hensem sokmo...

Mak apasal buat muke cam tu...tp x per...wajah mu tetap pujaan hati semua anak mak okey...

Kat bawah ni lak koleksi gambar DAK ITAM TAM......
Erin, angah cilok gmbr2 ni dr FB awok wekehkeh...

Nice Pic....



 
Yang ni dier ngan Bf dier...tp kiteorg skeluarga x di perkenalkan lg....Dak Tam biler nak bwk Bf jmper kekanda n abg ipar mu ini, kami nk ader kan sesi orentasi dulu...mesti lah saper nak masuk dlm family kiter kena lalui sesi tersebut....Jaga kau wahai si lelaki...wakakaka...persiapkan diri mu ....kuatakan kuatkan mental n fizikal mu....

AMARAN dr Si akak: JAGA "DAK TAM"  BAIK2 KLU TAK NAHAS KAU!!!!!! (WAKAKAKAKAKA)


Panjang nyer muncung masing2 tp tetap cun....

TaNiAh UnTuK U Dak TaM....!!!

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI