Thursday, October 7, 2010

RuMaH...

Salam....

Entry kali ni mgenai rumah....
Mulanya saya n en suami pakat x nak beli rumah kat Selangor...sbb kami nak beli rumah kat Lipis jer sbb klu boleh mmg nk b'kampung kat sana. Setelah memikirkan sampai bila kami nk byr sewa kat org rugi gak kan...jadi kami pun membuat keputusan membeli jugak la rumah yg comel, cukup la untuk kitaorg sekeluarga...sekarang rumah masih lagi dlm renovation di jangka akan siap akhir bulan ni...





Ni kat tingkat bawah sekali....lupa lak nk bg tau kami beli umah town house aje...makne nye tiap2 hari aku kene exercise turun naik tangga.....wah mudah-mudahan dapat menurunkan berat bandan...huhuhuhu



Tembok pagar ni nak pecahkan nak ganti yang baru dan tinggi skit pagar tu pun nak tukar....harap2 semuanye berjalan dgn lancar dan siap seperti dijanjikan....Insyallah...

renovation yg dalam rumah nanti part lain, diaorang tgh memecah dinding malas nak masuk takut lak kena penukul kang...tak memasal masuk sepital...wakakaka..

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI