Sunday, July 25, 2010

Cik HaNa...

Salam...

Bajet macam ader org bace jer blog ni kan....kah..kah..kah..yg pasti i tau siaper yg slalu m'jengah blog ni...yang lain dan x bukan en suami (i tau u mmg peminat setia i)....klu x der org bace pun x per saje2 je nk isi mase lapang....

post kali ni nk citer pasal cik hana....hari sabtu g la midvalley terlalu la depan Toys r us dgn sepantas kilat cik hana berlari masuk....biler cik hana nampak jer benda ni terus x lepas....klu boleh x nk la beli mainan yg x tentu hala ni... hahaha tp klu dier dah ambik x leh nak lpas dah....anak...anak....



Mula2 abis satu rumah dier pusing ...x kisah lah cik hana janji awak bahgia....mase kecik2 dulu umi x merase pun main mende nih...ye la dulu2 mane la ader klu ader pun x mampu nk beli....akhs ;-p



Bawah tangg pun jadi....akhs.... (suker ati awak la cik hana)....
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI