Wednesday, October 13, 2010

AkTiViTi 11.10.10....

Salam....


10.10.10 tarikh yang cantik....mesti ramai yg pilih tarikh ni nak kawin la...nak tunang la..dan mcm2 lagi  la...pada tarikh yg cantik ini juga lah ramai yg bsedih...kite dikejutkn lg dgn kemalangan yg melibatkn bas...takziah untuk semua ahli keluarga mangsa yg t'korban...Al-Fatihah...


Berbalik kepada tajuk Aktiviti 11.10.10 kami anak beranak laaaa....


Pagi hari g tgk rumah.....
Alhamdulillah semua berjalan lancar...syiling kt ruang tamu n bilik smua dah siap plaster....tinggal cat jer...table top kat dapur dlm pembikinan....lg 30% nk siap....dn mcm2 lagi la....


Petang hari lak kami g makan kat de Mines yang 2 3 kangkang kera jer dari rumah....kat situ jer la senang nk g sbb dekat...klu x ke situ jusco cheras selatan pon bole...yg penting dekat...sbb itu la aku sangat suke ddk kat sini smua nyer dekat....n duit pon mudah jer abis...huhuhu


Destinasi: Kenny Rogers, Mines...





Mule2 smpai Cik hana bkn main happy lg smbil berposing dgn dier nyer abah ...plak2 duduk kat tepi tasek bole tgk ikan kan......mula2 smpai mmg cik hana control ayu abis....lepas tu ????


Happy kan muke diaorg...!!!!


Mase ni Cik Hana dah mula boring tggu makanan x sampai2....ramai kan....jadi lambat la skit....tgk dah mule korek2 kerusi....korek2 idung dn mcm2 lg la...

 


Ha... kan dah kate dah ader atas meja ..huhuhuhu...ilang sudah keayuan dier....

 


mula2 dia pegang n main2 jer "mentalah" tu lps tu dia hmpir m'campak kan mentalah tu ke dalam tasek...nasib baik abah dier m'capai jadi....."MISI CIK HANA GAGAL" wakakaka..


ni sesi posing dgn ummi dier lak....

Cik hana nak buat mcm ummi dier tp...x jadi ader ker letak jari kt gigi....nasib baik kt gigi, klu letak dlm lobang idong....??????


sebelom cik hana melalak tggu mkanan yg x smpai2 abah dier t'paksa menjadi badut sarkes ....diaorg buat mcm2 aksi dh buat mcm kt rumah sendiri lak.....


Abah hana suke gosok janggut kt pipi Cik hana tu yang Cik Hana geli sgt smpai tak keluar sore bdak tu...bkn Cik Hana jer yg selalu jd mangsa kdg2 tu ummi Cik Hana pon t'jebak tau....Tet....

kenapa muke Cik Hana mcm tu?????? sbb dia sudah jumpa hensem boy lor....

ni lah dier hensem boy yg dimaksudkan....bdak ni bkan main lg  b'lari2 dpan Cik Hana, Cik Hana pon buat muke2 manja jerk...tiru perangai sapa lah Cik Hana nie...yg pasti bkan perangai ummi dier okey...sbb ummi dier ganazzzzz...
En Somi makan ni.......

Ummi kongsi jerk dgn Cik hana tu pon x abes.......tu nak kate ummi Cik Hana makan Skit la.... Wakakakaka


Bye...
 
































Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI