Friday, October 15, 2010

KeRjA....KeRjA....

Salam....


penat + letih + pening + ngantuk + lapar = ?????????? mood nk keja pon x berapa nak ader...tp aper kan daya ni adalah tanggungjawab harus lah di selesaikan dgn aper keadaan skali pon......wawawawawa.......




saksikan la meja yg dah mcm kena langgar garuda...tonggang terbalik...kepala dh serabut jd tinggal kan jejak jap kat blog nie...utk lega2 kan otak jap....




Salah satu cara untuk menenangkn mate yg dah letih ni letak gambar Cik Hana kat desktop sejuk la skit mate...rindu btol kat budak sorang nih rase mcm nk balik rumah jer pelok Cik Hana....Cik Hana tggu ummi balik akan ku gigit pipi mu....wakakakaka


Sambung kerja.....
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI