Wednesday, October 20, 2010

GaYa CiK HaNa....

Salam.....

Post kali ni adalah post santai2 jerk...nk cite pasal gaya peberet Cik Hana posing.....setelah sekian  lama baru ummi cik hana perasan cik hana klu posing dier suker letak tangan bawah dagu...pada dier dah cun abis la tu kot...wakakaka...tp kadang2 nk gelak gak tgk dier ni tau jer aper yg dier nak buat....klu bab posing2 ni serah sajer pada dier......bdak2 zaman skrg cerdik betol....tu baru bab b'gambar blom lagi bab solek menyolek,  klu bab tu kener buat entry lain ......layan gambar2 dulu.....





 Betol kan??????



lagi........

dan lagi...


(Sile abaikan kaki yg berbulu di belakang tu huhuhu.....kaki pak sedara Cik Hana...)



Sampai 't'nganga mulot punya lah nak buat gak pose tu...hahahaha yg penting tangan mesti di tempat yg betol....okey.....



 Bukan main lah anak dara sorang ni....abah Cik Hana senyum jer tgk anak dier dah pandai b'posing...mcm cepat jer mase b'lalu.......rase baru lg dier lahir......


Tatatititutu.....nnti smbg lagi....
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI