Wednesday, January 5, 2011

kakak Auni...

Salam......


wah b'jaya lg utk hapdet blog... ni  pon gmbr2 lapuk yer....balik kmpg ari tu bnyk btol aktiviti dh mcm wakil rakyat......dgn g hntr kakak Auni daftar skolah, org kawen nyer, blik umah en suami pon...dll...


muler dgn cite anta kakak g daftar skolah....wah cpat mase b'lalu kakak dh darjah 1...kebetulan masa tarikh tu smua org bz jd kami m'offerkn diri utk m'hntr kakak slain m'cari p'galaman ....wah...tp yang paling x puas ati adalah Cik Hana coz dia dipaksa bangun awal...wakakaka b'kerut2 dahi pantang salah skit mesti melalak...m'guji kesabaran btol...nasib baik ader nenek....LUV U so kuat Pn Norsiah....


layan gambo2 yg smpt di snap gambo mase nk g jer mase daftar x smpat ambik coz bnyk btol halangan2 nyer.....





 Ni lah Kakak Auni Bam (tembab), nenek tetap bg senyoman  yg menawan....okey semua, sile perhatikan muke Cik Hana yg b'kerut tanda protes kene bgun pagi.....wakakaka...




muke Cik Hana senyom t'pakse....ok la tu dh nk senyom kalo tak muke mcm hareeeemmmm.....sian dier....




setelah di pujok2 di beri kate2 motivasi oleh ummi dier Cik Hana sudah mula mau ceria okey.......smpi skolah jer Cik Hana yg ketar kapla...lari sana sini suker sngt ramai kawan klu bole smua bdk nk di tegor nyer....sabo jer Cik Hana umo kamu 4 taun nnti ummi anta g school yer....

Abis jer hal daftar kakak auni dlm pukol 11.30am kami trus hntr nenek balik umah lps tu g Kg penjom lak g kenduri kawen En Nonet (kawan en suami....) tp syang nyer x smpat nk mkn kenduri perot aku buat hal......wawawawawa....aku dah set nk mkn nasi minyak tp x kesampaian....
sila layan gambo2 yg adooo.....

Selamat Pengantin Baru Yer En Nonet....


Siler tengok yer mate pengantin...wah En Nonet sabo lor...lu nampak gelojoh lah bro.....wakakakaka
(wah sedap jer mulot kater kt org, mase aku kawen dulu agak nyer aku yg gelojoh !!!!!)


aper lah yang Cik Hana dok tengok sampai t'nganga mulot dier....?????????


En Suami yg t'cinta lu ttp mantain... wa tau lu tgh tahan nafas x bagi nampak perot lor kan????? wakakaka..



Aper la yang Cik Hana geram sangat kat kakak alya tu yang pasti ....
(Alya ni adik Kakak Auni, berbeda wrna kulit nyer...) 

gambar ummi dier x smpt nk snap sbb wa punya perot sangat sakit lor....



HABIS SUDAH......












suspek...

salam....


pergh.....lamer btol x menconteng, bukan setakat berhabuk jer siap bersawang lagi blog nih.....siap kene tegor lg dgn Dak Tam a.k.a Erin lama tak hapdet....


entry kali ni nk stori pasal suspek....sbelom tu nk cakap tq sesangat kt mr A'ar n Pn Liza kerna sudi dtg ker teratak sayerrrr.....nnti saya bincang dgn en suami biler nk buat kunjungan balas ke kuantan lak yer.....jauh tu....wawawawa...Insyallah.... 
sambung pasal "SUSPEK": (butir-butir)


nama:    Adam Bin A'ar (bkn nama sebenar)
umur:    1 tahun lebih...
tinggal:  kuantan






apa yg telah dilakukan oleh suspek?????? budak yg comey ini sangat cerdik + "notti" tidak pernah ku jumpa budak 1 taun boleh m'nganjeng dlm erti kate lain m'gejek orang wooooo.....


ni stori nyer...suspek nih anak Mr. A'ar, dtg umah b'malam di rumah....hobi suspek suker m'getuk kapla org lor jadi yang jadi mangsa tentu lah Cik Hana yang manje ini (ketuk2 manjer jer tp mangsa sajer jer nk felling lebih2)......wawawawa....pantang kene skit jer trus melalak. lagi suke lah si adam ni ngaco dier......





















 
mangsa m'nunjukan lokasi di mana kapla nya diketuk....sambil b'kata akit...mi akit....(mi tu bkan mee goreng tp ummi)


biase lah budak2kan tp...si suspek ni lain skit....lpas die ketuk kapla cuk cik hana...cik hana pon m'geluarkan sore dia yg merdu n nyaring itu.....tau tak aper suspek buat.....dier akan m'buat muka sebegini sambil m'geluarkn bunyi bunyian m'gikut mcm mana cik hana ni nangis....wahhhhh hebat....dr kesian kat cik hana aku trus ketawa....wakakakaka notti tau adam ni....


 
sgt t'hibur dgn telatah si adam nihhh....tu ler cite psal suspek yg b'nama adam.....

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI