Wednesday, January 5, 2011

kakak Auni...

Salam......


wah b'jaya lg utk hapdet blog... ni  pon gmbr2 lapuk yer....balik kmpg ari tu bnyk btol aktiviti dh mcm wakil rakyat......dgn g hntr kakak Auni daftar skolah, org kawen nyer, blik umah en suami pon...dll...


muler dgn cite anta kakak g daftar skolah....wah cpat mase b'lalu kakak dh darjah 1...kebetulan masa tarikh tu smua org bz jd kami m'offerkn diri utk m'hntr kakak slain m'cari p'galaman ....wah...tp yang paling x puas ati adalah Cik Hana coz dia dipaksa bangun awal...wakakaka b'kerut2 dahi pantang salah skit mesti melalak...m'guji kesabaran btol...nasib baik ader nenek....LUV U so kuat Pn Norsiah....


layan gambo2 yg smpt di snap gambo mase nk g jer mase daftar x smpat ambik coz bnyk btol halangan2 nyer.....





 Ni lah Kakak Auni Bam (tembab), nenek tetap bg senyoman  yg menawan....okey semua, sile perhatikan muke Cik Hana yg b'kerut tanda protes kene bgun pagi.....wakakaka...




muke Cik Hana senyom t'pakse....ok la tu dh nk senyom kalo tak muke mcm hareeeemmmm.....sian dier....




setelah di pujok2 di beri kate2 motivasi oleh ummi dier Cik Hana sudah mula mau ceria okey.......smpi skolah jer Cik Hana yg ketar kapla...lari sana sini suker sngt ramai kawan klu bole smua bdk nk di tegor nyer....sabo jer Cik Hana umo kamu 4 taun nnti ummi anta g school yer....

Abis jer hal daftar kakak auni dlm pukol 11.30am kami trus hntr nenek balik umah lps tu g Kg penjom lak g kenduri kawen En Nonet (kawan en suami....) tp syang nyer x smpat nk mkn kenduri perot aku buat hal......wawawawawa....aku dah set nk mkn nasi minyak tp x kesampaian....
sila layan gambo2 yg adooo.....

Selamat Pengantin Baru Yer En Nonet....


Siler tengok yer mate pengantin...wah En Nonet sabo lor...lu nampak gelojoh lah bro.....wakakakaka
(wah sedap jer mulot kater kt org, mase aku kawen dulu agak nyer aku yg gelojoh !!!!!)


aper lah yang Cik Hana dok tengok sampai t'nganga mulot dier....?????????


En Suami yg t'cinta lu ttp mantain... wa tau lu tgh tahan nafas x bagi nampak perot lor kan????? wakakaka..



Aper la yang Cik Hana geram sangat kat kakak alya tu yang pasti ....
(Alya ni adik Kakak Auni, berbeda wrna kulit nyer...) 

gambar ummi dier x smpt nk snap sbb wa punya perot sangat sakit lor....



HABIS SUDAH......












1 comment:

  1. ishk2....terharu btul bace blog ni..wakakak...caya la kak pinaz...up dat ler gambo umah baru plak

    ReplyDelete

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI