Wednesday, January 5, 2011

suspek...

salam....


pergh.....lamer btol x menconteng, bukan setakat berhabuk jer siap bersawang lagi blog nih.....siap kene tegor lg dgn Dak Tam a.k.a Erin lama tak hapdet....


entry kali ni nk stori pasal suspek....sbelom tu nk cakap tq sesangat kt mr A'ar n Pn Liza kerna sudi dtg ker teratak sayerrrr.....nnti saya bincang dgn en suami biler nk buat kunjungan balas ke kuantan lak yer.....jauh tu....wawawawa...Insyallah.... 
sambung pasal "SUSPEK": (butir-butir)


nama:    Adam Bin A'ar (bkn nama sebenar)
umur:    1 tahun lebih...
tinggal:  kuantan






apa yg telah dilakukan oleh suspek?????? budak yg comey ini sangat cerdik + "notti" tidak pernah ku jumpa budak 1 taun boleh m'nganjeng dlm erti kate lain m'gejek orang wooooo.....


ni stori nyer...suspek nih anak Mr. A'ar, dtg umah b'malam di rumah....hobi suspek suker m'getuk kapla org lor jadi yang jadi mangsa tentu lah Cik Hana yang manje ini (ketuk2 manjer jer tp mangsa sajer jer nk felling lebih2)......wawawawa....pantang kene skit jer trus melalak. lagi suke lah si adam ni ngaco dier......





















 
mangsa m'nunjukan lokasi di mana kapla nya diketuk....sambil b'kata akit...mi akit....(mi tu bkan mee goreng tp ummi)


biase lah budak2kan tp...si suspek ni lain skit....lpas die ketuk kapla cuk cik hana...cik hana pon m'geluarkan sore dia yg merdu n nyaring itu.....tau tak aper suspek buat.....dier akan m'buat muka sebegini sambil m'geluarkn bunyi bunyian m'gikut mcm mana cik hana ni nangis....wahhhhh hebat....dr kesian kat cik hana aku trus ketawa....wakakakaka notti tau adam ni....


 
sgt t'hibur dgn telatah si adam nihhh....tu ler cite psal suspek yg b'nama adam.....

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI