Thursday, March 8, 2012

MaIn LaH AnAk kU...MaIN SAmPaI....

Assalamualaikum....


Entry kali ni mari kita less word (x de makna nye less.....) but more pic...... LAyAn yer!!!!!!!.....

Lokasi: Masjid Ulu Tiram. (Nama btol dh x hengat)
Masa: Majlis Akad nikah Aunty Min




Cik hana: Yeah.... Saya Cik Nurhana Intisyar.... Saya mmg suke fotogedix.. Tp ummi saya lagi suka super duper berfotogedix, Sampai kadang2 myampah saya tengok...
Pn ummi: ada ummi Ko kisah....








Cik hana: saya terpegun tgk dalam masjid tu luas...Wah bole main lari2 nih... Tp mula2 saya nyanyi2 jer, mula2 perlahan lama2 jadi kuat Dan lagi kuat... Ha masa ni ummi saya dah jeling2 saya dan letak jari kat mulut dia.... Saya pon diam jap...





Cik hana: sekarang ummi saya tgh bz mejenab dgn kawan2 dia... Jadi saya cuba berdiri lak sambil buat muka x bersalah....






Cik hana: ready....set....gooooo...... Yeah mari kita lumba lari dalam masjid.... Pusing2 dpan tok kadi....






Masa saya tgh lari2, saya telah ditangkap oleh En Abah Dan dibawa keluar lalu Di beri tazkirah panjang lebar.....


Pn ummi: biar ummi Ko lak sambung story Ye.....
Setelah hebat Sangat budak tu main kan ... Lpas tu budak tu pon keletihan dan tertido.... Yg menyebabkan pn ummi bengang... Urusan nk berfotogedix dgn pengantin terbantut lah.... Ish..... X suke....










Nota kaki: cerita pasal Min kawen Akan di Hapdet nanti yer.... Pic I n pegantin sesangat less bcoz of this girl.....

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI