Monday, January 30, 2012

tAk kOsE AkU nAk LaYan !!!

Assalamualaikum....

Tajuk je dah macam sentap hingga ke hulu ati, tak der maknanya...sesaje je nak letak tajuk tu...tak ingat dah bila pic ni ku ambik, ya nampak sesangat lah tuan blog ini m'punyai tahap kerajinan yang sesangat lah nipis ye...

Al-kisah cite Cik Hana n Pn Ummi...
Di satu petang yang damai....lokasi kejadian di dlm keta smbil tunggu En Suami g kuar duit...
Pn Ummi: Cik Hana jom kita ambik gambar... (dlm erti kata lain fotogedix lah kan) Ummi ko ni bajet artis....
Cik Hana: em... ok...

Dan ini lah hasil nya.....
Pn Ummi: alah Cik Hana, tak cantik lah.... lagi skali...
Biasa lah kn ummi dia nih m'geletis skit, ... (ada mak kisah ....)

untuk yg ke-2 ini lah hasil nya....
Pn Ummi: lah knpa Cik Hana tutup mulot lak...dah kena ambk lg skali.....masa ni Cik Hana dh buat muka .. tgk ye kening CiK Hana suda bkerut...tgk ye hahahaha tp ummi dia tetap nk ambik kan...jd Cik Hana layan jer lah walaupon t'paksa @ dipaksa ????...

Pic yg ke-3.....
Pn Ummi: Ngape Cik Hana buat muka marah ???? Cik Hana marah ker???? tak cantik lah...lagi 1... lagi 1 yg paling cun....bole lagi aku tnya soalan cam tu kat dia...sah2 lah dia mmg dah letih nk layan ummi dia yang senget ni kan.... Sabo je lah....


Pic yg last nih lah paling cantik dan kami berdua akan simpan sampai bila2.... cun abis siotttttt....gempak lak tu.....(ada mak kisah nak puji diri sendiri!!!!!) korang pasti jeles n terharu tgk pic nih. Sangat lah terserlah kemesraan kami berdua....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hambik ko Ummi m'ngada-ngada sangat kan, smpai Cik Hana pon myampah tahap gaban... agak2 nya dalam ati Cik Hana kata "Tak kose aku nk melayan !!!!! wakakakakaka

### Nota kaki:
moral of the story u olllllz pk lah sndiri..... mak dah sentap nih.... :-p

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI