Tuesday, March 13, 2012

KiTa kENa bERpiSah.... kERaNa....

Salam..... 1 Malaysia....

Yer tajuk di atas sgt menyentap kalbu Dan Itu yg sedang kurasa kan sekarang....

Lokasi: IKEA dan rumah comel ku...
Masa: 3 hari 3 malam (Banyak masa yg di ambil utk selesai kan masalah ni....)
Peserta: Cik Hana, Pn Ummi n En Abah.


Hari ke-satu

Untuk selesai kan masalah ni kami btemu 6 biji mata agar x der pihak yg terluka di kemudian hari... N tiada isu berbangkit... Masa pbincangan ini berlangsung cik hana pada mula nya agak x bsetuju. Dgn mggunakan segala kepakaran yg ada sbgai peserta pidato masa skolah rendah dulu aku menerangkan kebaikan perkara ini...cik hana akhir nya akur dgn kehebatan aku... Dan smua yg aku bentangkn Sangat lah tepat n betul...


Terselah muka x puas ati dia kan...???? Muakekekeke

Hari ke-dua

Agak sukar nk buat keputusan sbb ada pihak berhaluan kiri yg x puas ati sepenuh nya...Setelah keputusan diambil oleh kami ber-tiga.. bermula lah perjalanan cik hana mencari apa yg perlu utk dia di kemudian hari... Mari kita uji kepakaran dia, sama segala ilmu yg aku ajar dia guna ke tak....


Yeah tu dia, gaya kena lebey ... Terbaek lah der...




Redha dgn sgala apa yg berlaku... Beg tu x berat tau, kang ada lak yg kata aku dera anak... Huhuhuhu..!!!




Yang ni luar dari ajaran n matlamat kita yer cik hana sila kembali ke pangkal jalan...

Mesti korang pikir apalah aku mgarut ni...sebenarnya aku nk pisah kan tmpat tido cik hana...selama ni dia tido dgn kitaorg lagi, dh besor panjang pon dah la tido lasak, jap2 kaki ats muka en abah...jap2 kaki atas perot aku senak perot wa tau, cccceeewwwwahhhh bnyk cantik ... Korang pikir lah dah lah kitaorg tido melentang mana x lenggung kaki aku terjulur jer aku ni kan panjang mcm stok model gitu... Tp model gemox la...
Pic kat atas tu aku bg cik hana pilih brg apa yg dia nk deco kt bilik dia... Katil dan sbagai nyer guna yg sedia ader jer... Ummi ko ni memang suka jimat cermat ni...muhahaha...

Hari ke- tiga
Aku n en abah deco jer lah apa yg we allzzz mampoooo x der lah nk deco mcm dlam casa impian tu kan... (Mak x mampoooo .nyah!!!!)
Ni aku letak gambo bilik: sebelom n selepas....








Dan hasil nyer x de lah berubah sesangat hnya cat baru n tambah skit2 jer... Tp aku tetap bangga sebab aku n en abah yg buat sendiri...














Sekarang aku dgn senang ati boleh tido...x der dah nk lengguh2 kaki n senak2 perot kena sepak ngan cik hana... Aku sesangat lah seronok Dan beronok2....


Bye...

** Nota kaki: yang paling best bajet x lebey dari Rm150.... Muakekekeke... Terbaek!!!!...
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI