Wednesday, September 19, 2012

NIkMAt Dari Nya UnTuk KaMi...

Assalamualaikum...

Ye smuanya nikmat dari Allah...
Nikmat bila diberi peluang bernafas.

Kenapa saya suke rumah saye?????? Sebab rumah saya best walaupun umah saya comel je. Saya tak perlu beli rumah harga juta2 seperti org kaya macam kat bukit antarabangse nuh dipinggir hutan untuk privacy, nyaman... Uh tak pe mereka kaya dan mampuuuu, biar saje....
Memang betul ada rumah di pinggir hutan nih best, walaupun saya tak kaye tapi saya pun mampuuuu untuk merasa seperti itu.... Yer dpan rumah saya penuh dengan hutan, pokok getah dan pokok durian....eeeemmmmm.
Lubang hidung saya bila nak bernafas boleh dibuka semaksimum yang boleh.... Semaksimum yang mungkin okey!!!!!!
Nikmat yang tak ternilai dari yang Maha kuasa.


Hujan rintik2 tumbuh bunga lalang......lalalala.... Suasana lepas hujan kabus uuuuiiiiihhhh macam kat cameron kan...kan...





Pepagi lak bukak pintu luas2 riuh rendah burung2 bercerita..... Kabus tetap jugak menunjuk kan diri nyer yang gojes.....







Thank you Allah.
Yer sekian tu jer nak cite......

posted from Bloggeroid

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI