Monday, November 12, 2012

Oh.... Ummi pun tak makan itu yer.... !!!!!!

Assalamualaikum....

Teeeeetttttt sudah lama x hapdet, bukak ari2 tp x hapdet pelik kan !!!!!.....

Hanya nak cite kisah Cik Hana je.....

Waktu: tengah minum petang.
Lokasi: umah
Peserta: ummi, abah n cik hana.

Memasing tgh menikmati juadah, sambil tengok tv.....
Tetiba ada kuar iklan mc d beger baru tu: apa entah name beger tu " spicy..... "


Beger nih le....

Abis jer iklan tu cik hana pun pandang muke ummi n abah dia dengan pelik, ummi agak mesti nk ajak g makan beger tu.... Ummi pun terus tnya cik hana, (ini peluang keemasan okey sbb anak nak makan mesti lah kena pegi kan, sian anak!!!!.)

Ummi: Cik Hana nk makan beger tu ker??? ( tapi mase tanya tu pandang muke suami..... Muhuhuhuhuhu )....

C.Hana: ummi, hana nak tnya ni.....

Ummi: tanya lah.......

C.Hana: kenapa orang tu letak "BONTOT" kat beger tu...... Hana tak nak makan. ...... EEEEEEE. ....... BUSUK........

Lepas jer dia cakap tu ummi pandang abah.... Abah pun pandang ummi..... Aper lagi berdekah lah kiteorg....

Nampak tak, budak2 memang jujur kan... Klu dia tengok bentuk roti tu macam bontot, macam tu lah dia cakap. ........ :-P

Ummi: owh itu roti lah Cik Hana.... Bkan bontot..... Bentuk dia je....

C.Hana: ye ke ummi.... Tapi same je....

Ummi: kalu tu bontot.... Ummi pun tak nak makan lah Sayang......


Moral of the story:
Korang fikir la sendiri.....
posted from Bloggeroido
Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI