Monday, February 16, 2015

hAiWan PeLiHarAaN



Assalamualaikum....


Kak pinehhhh kembali bsiaran setelah sunyi seketika.... Bz weh anak dah ramai!!! Respect gila kat mak2 yg ada ramai anak.. Hebat korang.... Hari ni nak nak cite pasal anak, maklum lah anak dah ramai macam2 peel ada ....

Cik hana dah dekat 2 bulan x abis2 mintak nak binatang peliharaan... korang mesti tau lah kan last2 kita jugak mak ni le lah yg kena jaga kan, sekarang ni pon kat rumah dah ada ikan laga sekor tu pon wan cik hana bg, namanye bella!! Indah betol nama tu kan..yg sekor tu pon x tjaga ada hati nak bela yg lain ..... sekarang ni plok dia kemarok nak bela tortoise lak ni smua pengaruh kawan, kawan dia kata nnti kura2 tu dah besar bole tukar jadi ninja turtle.... wey hangpa ni dah kenpa tu lah bnyak sgat tgk katon!!! Siap cakap kat umah kwan dia ada ninja turtle. Aku cakap kat dia kata kat kawan tu ummi nak tgk ninja turtle dia muuhhhuhu, 2 hari lps tu kawan dia cakap ninja turtle dia dah mati wakakakakaka alahai lah anak2...

Bukan tu aku nak cite sebenar nya... hahahaha pnjang ngat mukadimah dia...
Balik ambik diaorg ptang smlam dalam keta diaorang cakap pasal haiwan peliharaan... masa diaorg cite aku dengar je dulu..
Yang kakak auni nak bela hamster
Yang kakak alya nak bela burung
Dan cik hana nak bela ninja turtle tu lah...lps tu aku sampuk "angah/ ummi plok nak bela harimau, senang skit korang x nak dgar cakap nak suruh harimau tu gigit korang" aku ingat topik tu akan bakhir kat situ ...,!!!!!!

Lps tu kakak auni ckap " x payah beli harimau angah, kat rumah kita pon mmg dah ada harimau... angah kan garang macam harimau!!! Dah x payah beli tambah lagi satu membazir duit" wah kena setepek aku hahahababahahaba!!!

Berani ko anak cakap ummi like harimau.... aaaauuuuummmmm gggrrrrrr !!!! Aku pon jeling kat belakang pandang kakak tapi dia buat muka selambe je itu bmaksud kata2 tu ikhlas dari hati dia..... kan....

Eh aku mana ada garang, aku ni seorg yg lemah lembut tau!!! Cakap pon lembut je sampai korang dengar x dengar je suare aku tau.... eh!!! Btol ke??? Hahahahaha
Aku mmang garang kot sapa kenal rapat dengan aku tau muhuhuhuhuhu klu nak testimoni bole tnya adik beradik ku wakakakakaa tp aku baik tau... eh lagi sekali, ada ke org gila ngaku gila!!!!



My anak dara, mcm2 korang kan!!!!






No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : FINAZAMRI